Weer thuis ! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van petramarion - WaarBenJij.nu Weer thuis ! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van petramarion - WaarBenJij.nu

Weer thuis !

Door: Petra & Marion

21 Maart 2007 | Nederland, Utrecht

We zijn weer thuis. Prima terugreis gehad. Geheel volgens schema in 13 uur van Hong Kong naar Amsterdam gevlogen.
Tot onze verrassing werden we op Schiphol opgewacht door mama vdW, Paul, Iris en Marith. Dat was fijn. Vooral ook vanwege de lift naar Utrecht; met fietsen en al.

We hebben vanmiddag nog de beloofde foto's geplaatst bij de laatste dagen in Christchurch en Hong Kong. Ga vooral nog even kijken !
Gisterenavond op het vliegveld hadden we ook al enkele (andere) foto's op de site gezet. Daar kwam het nodige kunst- en vliegwerk aan te pas, want de computer had een Chinese windows-versie.

We vonden het erg leuk om tijdens onze reis de website bij te houden. Het gaf een extra dimensie aan de reis om jullie direct te kunnen vertellen en te laten zien wat wij meemaakten. Vooral ook de reacties van jullie, maakten dat ook wij het steeds weer spannend vonden om naar de site te gaan. Iedereen die met ons heeft meegereisd: bedankt en tot gauw.

• 21 Maart 2007 - 14:39

Wendel:

Welkom thuis en ik vond het super om jullie belevenissen en bezienswaardigheden te kunnen volgen.

• 21 Maart 2007 - 15:33

Marian:

Hey Petra en Marion,
    Welkom thuis! Ik heb genoten van jullie site, sterkte met wennen hier en blijf nog even in vakantiestemming hoor!
    Groetjes Marian

• 21 Maart 2007 - 16:32

Jacqueline:

Erg leuk dat jullie ons hebben laten meereizen. Hopelijk vinden jullie het weer lekker om in je eigen bed te slapen. Zo niet, dan moet je maar weer eens een weekje in Wales komen logeren.

• 21 Maart 2007 - 18:03

Minke:

Fijn dat jullie weer heelhuids thuis zijn.
    Het was erg leuk om jullie zo te kunnen volgen. Ik vind dat jullie erg je best hebben gedaan met alle berichten en foto's. Groetjes en tot ziens,
    Bert en Minke

• 21 Maart 2007 - 18:39

Erik Jan:

Welkom thuis, maar ook een beetje sterkte gewenst. Het zal niet altijd meevallen de terugkeer in het gewone leven. Maar iedereen zal ongetwijfeld proberen het gewenningsproces zo aangenaam mogelijk te maken! En nu de verhalen bij het haardvuur nog...

• 21 Maart 2007 - 19:23

Van Jeane En Leo:

Welkom thuis.

• 21 Maart 2007 - 19:45

Mirjam:

Welkom thuis, en van harte met al die mooie fantastische ervaringen rijker!!!
    Tot kijk

• 21 Maart 2007 - 20:00

Jack En Gerrie:

Welkom thuis in het zojuist begonnen 'voorjaar'
    Na Hong Kong zal de cultuurshock iets minder heftig zijn wellicht?!

• 22 Maart 2007 - 06:32

Elly:

Dag stoere meiden! Fijn om te horen dat jullie er weer heelhuids zijn. Het zal wel een hele schok zijn, maar misschien valt het door Hong Kong wat mee? Het was erg leuk om jullie zo te kunnen volgen. Heel erg bedankt voor de trouwe en leuke berichtgeving. Jullie hebben nu niet meer iets groots om je op te verheugen maar je zal toch je hele leven hebben om op dit groots terug te kijken!
    Ik wil graag (ooit) alle foto's zien!
    Veel liefs, Elly

• 22 Maart 2007 - 11:09

Inez:

Welkom weer op Utrechtse bodem.
    En natuurlijk dank jullie wel voor het denkbeeldig meefietsen en niet te vergeten de prachtige foto`s en de verhalen daarachter.
    Mocht ik ooit besluiten om een vakantie in New Zeeland door te brengen, dan weet ik waar ik terecht kan met vragen.
    Sterkte met alles opruimen en ook met het wennen (al gaat dat vrij snel!)

• 22 Maart 2007 - 11:43

Arie:

Marion en Petra bedankt dat we met jullie mee hebben kunnen reizen en zo een goede indruk hebben van jullie ervaringen en dit land met zijn veelzijdige natuur en grillige landschappen.
    wij hebben daar van genoten en spreken jullie hopende snel in goede gezondheid.
    Groet Arie.

• 22 Maart 2007 - 12:16

Martine:

WELKOM TERUG!
    tot gauw

• 22 Maart 2007 - 19:17

Marjolijn:

hoi
    wat gaat het snel zeg met de tijd, welkom thuis en genietse van het gevoel, houd het vast!

• 22 Maart 2007 - 19:59

Marianne B:

Toch maar niet teruggefietst naar Utrecht vanaf Schiphol deze keer?

Maar goed ook want het was heel koud vandaag! Tot gauw.

Groetjes.

• 22 Maart 2007 - 20:23

Hennie EnJohan:

Beste Marion en Petra
    Welkom thuis en geniet nog even na van de fijne reis die jullie gemaakt hebben groetjes en tot ziens

• 23 Maart 2007 - 04:08

Bosco (Christchurch):

Hallo Marion en Petra (& bijlezers!)

Het is niet makkelijk voor mij hier iets bij te schrijven - want al is het voor meeste lezers van deze site "hallo weer" - voor ons is het "dag". Jullie weten - het moet maar "tot ziens" blijven! De wereld is klijn: wij hebben elkaar in de laatste 10 jaar of zo drie keer op bezoek gekomen. En dat hoop ik zal niet veel minder worden. Liefs en groeten aan iedereen! Jullie twee worden hier gemist.

Veel liefs van
    Bosco, Helen, Catherine, & Jonathan