Alles ingepakt ! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van petramarion - WaarBenJij.nu Alles ingepakt ! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van petramarion - WaarBenJij.nu

Alles ingepakt !

Door: Petra & Marion

20 December 2006 | Nederland, Utrecht

We zijn er klaar voor! De fietsen zijn ingepakt en alle andere spullen ook. Nu maar hopen dat we niet boven de 30 kilo uitkomen. Morgenochtend om 10 uur rijdt (als het goed is) het taxibusje voor om ons naar Schiphol te brengen. En dan begint ons grote avontuur...

• 20 December 2006 - 21:21

Wendel:

Meiden, ik wens jullie zoveel plezier, een goede reis, gezondheid en heel fijne feestdagen....

Groet Wendel

• 20 December 2006 - 21:23

John Bruggemann:

Met die fiets komt het wel goed. Wij wensen jullie een goede reis naar de andere kant van de wereld. We blijven jullie volgen.
    Groetjes van ons allen.

• 20 December 2006 - 21:35

Ad:

Hallo Marion en Petra,
    Veel plezier en geniet er van.
    AD

• 20 December 2006 - 22:22

Elly:

Misshien lezen jullie dit nog vóórdat jullie vertrekken? Ik wens jullie een te gekke tijd.
    Geniet maar volop. De wereld draait hier wel door. Wij houden jullie in de gaten.
    Fijne kerst!

HEEEEEEEL VEEEEEEEL PLEZIEEEEEER!
    liefs van Renske

• 21 December 2006 - 08:56

Ferry:

Dat gaat allemaal best lukken. Hier gaat alles (nou ja, alles) OK.
    Veel plezier en tot april.
    Ferry

Petra en Marion in Nieuw Zeeland 3 jaar geleden hebben we 3 maanden door Nieuw Zeeland gefietst. Wat was dat heerlijk. Dit jaar gaan we voor 1 maand terug. Zonder fiets, deze keer. Per auto gaan we naar delen van het land, waar we vorige keer niet zijn geweest. Maar we zullen ook op bekende plaatsen terugkomen.

Actief sinds 29 Okt. 2006
Totaal aantal bezoekers 19388