Even tussendoor - Reisverslag uit Westport, Nieuw Zeeland van petramarion - WaarBenJij.nu Even tussendoor - Reisverslag uit Westport, Nieuw Zeeland van petramarion - WaarBenJij.nu

Even tussendoor

Door: Petra & Marion

09 Februari 2007 | Nieuw Zeeland, Westport

Lieve allemaal,

Dank voor de reacties. Vooral de collega's AK. Marion verwachtte de reacties eerder van de collega's Engels. Wij houden het op wad.

Nieuwe en aanstaande ouders: van harte gefeliciteerd !

We hebben helaas geen (goede) foto's van de zeehonden kunnen maken. We zaten immers in de kayak, met het fototoestel goed en waterdicht weggestopt. Vanmiddag gaan we naar een seal colony hier aan de westkust, dus wie weet komen er nog mooie plaatjes.

Het weer is de laatste week inderdaad erg goed, maar het is iedere dag weer afwachten. Je kunt er geen peil op trekken. Gisteren was het 's ochtends helemaal grijs en 's middags zaten we te bakken op de fiets.

Wat Canada betreft: hadden wij ook al gedacht. We hebben net nog een extra foto geplaatst bij het bericht " Queen Charlotte en Nelson": een "Canadese" afdaling naar Nelson.

Wendel: ja, we waren nog online. Welterusten! Hier zijn we nu halverwege de ochtend.

• 08 Februari 2007 - 22:00

Wendel:

Misschien zijn jullie nog 'online'. Groetje uit Nederland

• 08 Februari 2007 - 22:28

Pauline:

Fijne dag vandaag! Het ziet er allemaal heerlijk uit bij jullie. Ik ga uitrusten van de sneeuwpret van vandaag!

• 08 Februari 2007 - 22:36

Martine:

Nederland in de sneeuw was prachtig Nu is helaas alles weer groen aan het worden

• 09 Februari 2007 - 12:07

Iris:

Heeii Jon en Jeet,

Jammer dat jullie geen goede foto's hebben kunnen maken van de zeehonden. We hadden gister op school sneeuwballen gevecht en nou is er een ruit ingegooid met een sneeuwbal. Er waren allemaal jongens die naar binnen gingen gooien. Was echt lachen. Maar nou is alle sneeuw weg. Oma is met tante Nicole naar Barcelona. Ik heb haar nog geprobeerd te bereiken maar dat is mislukt. Ik ben haar wel als ze terug is.
    Nog heel veel plezier in NZ!!

-XxX- Iris

• 10 Februari 2007 - 09:45

Nelleke En Tom:

Wat lekker dat jullie zo aan het genieten zijn! Geniet er van en door jullie leuke verslagen genieten we lekker mee.

Doei doei
    NTBT

• 11 Februari 2007 - 14:12

Mirjam:

Irene Wust is wereld kampioen!! Nu Sven nog!!

Veel plezier en genietse!

• 11 Februari 2007 - 18:28

Inez:

Ook Sven is Wereldkampioen!! Wat een schaatsweekend in een kolkend Tialf.

Petra en Marion in Nieuw Zeeland 3 jaar geleden hebben we 3 maanden door Nieuw Zeeland gefietst. Wat was dat heerlijk. Dit jaar gaan we voor 1 maand terug. Zonder fiets, deze keer. Per auto gaan we naar delen van het land, waar we vorige keer niet zijn geweest. Maar we zullen ook op bekende plaatsen terugkomen.

Actief sinds 29 Okt. 2006
Totaal aantal bezoekers 19394