Feestje ! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van petramarion - WaarBenJij.nu Feestje ! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van petramarion - WaarBenJij.nu

Feestje !

Door: Petra & Marion

01 December 2006 | Nederland, Utrecht

Zondag 26 november gaven wij een feestje om voorlopig afscheid te nemen van familie, vrienden en collega's. Wij vonden het erg gezellig in Houtzaagmolen De Ster! We hebben vier vliegtuigstoelen "groen" kunnen maken dankzij alle bijdragen. Er worden maar liefst 1647 bomen geplant. Bedankt daarvoor!

• 16 December 2006 - 21:56

Wim En Anneke:

We gaan het zeker volgen, prettige feestdagen en jaarwisseling.
    Mooi van al die bomen.Malaika zegt altijd:"M'n oma is van de natuur". Goed hé.Belangrijk dus.

• 18 December 2006 - 05:09

Elly:

Ook ik vond jullie feestje erg geslaagd. Leuk om eventjes de mensen te zien die voor jullie belangrijk zijn. En dat je zus zo kan zingen, tja, dat had ik niet willen missen!
    Ik wens jullie een geweldige reis naar het verre zuiden. Dat zullen feestdagen worden die je nooit meer vergeet!
    We houden contact, dar verheug ik me al op.
    Veel liefs, Elly

Petra en Marion in Nieuw Zeeland 3 jaar geleden hebben we 3 maanden door Nieuw Zeeland gefietst. Wat was dat heerlijk. Dit jaar gaan we voor 1 maand terug. Zonder fiets, deze keer. Per auto gaan we naar delen van het land, waar we vorige keer niet zijn geweest. Maar we zullen ook op bekende plaatsen terugkomen.

Actief sinds 29 Okt. 2006
Totaal aantal bezoekers 19374