Petra en Marion naar Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van petramarion - WaarBenJij.nu Petra en Marion naar Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van petramarion - WaarBenJij.nu

Petra en Marion naar Nieuw Zeeland

Door: Petra & Marion

29 Oktober 2006 | Nederland, Utrecht

Deze winter brengen wij door aan de andere kant van de wereld.
Van 21 december 2006 tot en met 21 maart 2007 reizen wij door Nieuw Zeeland, grotendeels op de fiets.
Tijdens onze reis zullen wij via deze website onze avonturen vertellen voor de thuisblijvers.

• 30 Oktober 2006 - 10:54

Floor:

Aha eindelijk is het dan bijna zover! Wat een ontzettend leuke tijd gaan jullie tegemoet. Geniet ervan en ik zal regelmatig een kijkje nemen op jullie site!
    Liefs
    Floor (oud collega Marion)

• 15 November 2006 - 19:22

Martien:

Ja wat zullen we onze (schoon)zusjes/oppas)tantes missen. Maar via de site meegenieten van zo'n reis is wel heel leuk.

• 28 November 2006 - 09:13

Arie.:

Wat een leuk idee om van tijd tot tijd iets van jullie te kunnen vernemen
    en mee te genieten van deze buitengewone reis.
    Geniet ervan en blijf gezond.
    Arie

• 16 December 2006 - 14:22

Antonie:

Ik geloof dat er daarnet iets misging. Bij deze, misschien nogmaals, goede reis, fijne dagen en een warm en zonnig uiteinde en begin (weird!).

• 18 December 2006 - 13:21

Jacqueline:

Geweldig leuk! Jan en ik zullen jullie reis zeker volgen en meegenieten van jullie (ongetwijfeld) welverdiende verlof van werkverplichtingen. Onze gebruikelijke kerstwensen etc. liggen wrsch. in maart op jullie te wachten, what's new! Nu alvast een goede jaarwisseling en goede reis gewenst.
    Vanuit zonnig Wales, hartelijke groeten.

Petra en Marion in Nieuw Zeeland 3 jaar geleden hebben we 3 maanden door Nieuw Zeeland gefietst. Wat was dat heerlijk. Dit jaar gaan we voor 1 maand terug. Zonder fiets, deze keer. Per auto gaan we naar delen van het land, waar we vorige keer niet zijn geweest. Maar we zullen ook op bekende plaatsen terugkomen.

Actief sinds 29 Okt. 2006
Totaal aantal bezoekers 19369