Gearriveerd! - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van petramarion - WaarBenJij.nu Gearriveerd! - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van petramarion - WaarBenJij.nu

Gearriveerd!

Door: Petra en Marion

12 December 2009 | Nieuw Zeeland, Christchurch

Vanmiddag zijn we aangekomen in Christchurch.

Ook de vluchten van Kuala Lumpur naar Auckland en van Auckland naar Christchurch zijn goed verlopen. In Auckland hadden we anderhalf uur de tijd om over te stappen. Erg krap om onze bagage op te halen en daarmee langs de douane te komen: in NZ is men nogal bang dat er besmet organisch materiaal het land binnenkomt, en daarom is er speciale bio-security, waar wordt gecontroleerd of je geen etenswaren bij je hebt, of modder onder je schoenen.
Daarna met een bus naar de vertrekhal voor binnenlandse vluchten en daar weer inchecken.

In Christchurch was het mooi weer (zon en 24 graden). We zijn met de bus naar het centrum gereden. Het was alsof we er gisteren nog waren. Op de veranda in de Gloucesterstreet wachtten we tot Bosco, Helen & Jonathan thuis kwamen. Ze kwamen na een half uurtje.
Het was meteen weer heel vertrouwd, maar natuurlijk wel raar dat Catherine er niet bij is.
Samen thee drinken in de keuken, daarna een wandeling door de Botanische Tuin. Na het avondeten trekt iedereen zich terug achter de laptop.

We zijn blij dat we er zijn.

• 12 December 2009 - 08:58

Ad:

Hallo Marion en Petra,
    Fijn dat alles zo soepel verlopen is en dat jullie veilig zijn aangekomen. Geniet ze.
    AD

• 12 December 2009 - 10:16

Renske:

Ik was even in verwarring over het internetcafé :-) Ik vond het er al heel huiselijk uitzien, en na een tweede keer kijken zie je toch wel dat er familie bij elkaar aan tafel zit.

• 12 December 2009 - 15:29

Arie Schenk:

Hoi Marion en Petra,
    Leuk dat jullie zo'n voorspoedige reis hebben gehad. Wat een lekker temperatuurtje heel wat anders als hier,want hier is het eenkoude en winderige dag.
    Dus geniet ervan.
    Arie.

• 12 December 2009 - 15:50

Ineke & Henk.:

Welkom in Nieuw Zeeland,!
    Fijn dat julie goed aangekomen zijn.
    En nu genieten van het verblijf aldaar.
    Hartelijke groet Ineke & Henk.

• 12 December 2009 - 18:15

Rien:

Dank voor jullie vroege Kerstkaart. Ja, ik ga jullie reis helemaal meebeleven. Ben nu al jaloers op het lekker warme weer, na al die weken regen hier. Geniet ervan!
    groetjes,
    Rien

• 13 December 2009 - 09:27

Ton En Harry:

Alsof jullie het land niet uit zijn. Groet de family daar en fijne dagen daar. Het wordt koud hier, we worden jaloers.
    Liefs ook van Dymph en Phil.

• 13 December 2009 - 21:22

Martine:

Eindelijk bij de familie!! Ziet er weer gezellig en heerlijk warm uit
    Vanmorgen was het hier ruiten krabben hoor:-( dus je mist helemaal niets

• 14 December 2009 - 08:08

Jose Van Lieshout:

Hallo dames,

Fijn dat jullie volgens planning zijn aangekomen. 't Zal vast een hele bijzondere ontmoeting zijn met de familie. Geniet er van enne... Niet teveel computeren, hoor, dat kan je in Nederland ook.

Groetjes Jose

• 14 December 2009 - 08:43

Leon En Conny:

Een fijne goede tijd gewenst en groet de familie van ons.

• 14 December 2009 - 13:50

Marcel:

Wat gaaf om jullie reis op deze manier te volgen.
    Doe iedereen de groeten.

• 15 December 2009 - 08:51

Tante Ans:

Zo leuk om jullie aan de telefoon te horen. Ik zie op tv dat het slecht weer is in het zuider eiland. Wij hebben al 2 weken hier hoog zomer in Tauranga. Ik hoop, dat het zo blijft voor als jullie hier zijn. Veel liefs.

• 19 December 2009 - 11:12

Wendel: