Halverwege.... - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van petramarion - WaarBenJij.nu Halverwege.... - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van petramarion - WaarBenJij.nu

Halverwege....

Door: Petra en Marion

11 December 2009 | Maleisië, Kuala Lumpur

... de heenreis.
We zijn keurig op tijd geland in Kuala Lumpur. Prima vlucht, al zaten we wel tussen 2 dikke mensen in, dus erg veel ruimte was er niet. We hebben gekeken naar "De laatste dagen van Emma Blank". Die film hadden we nog willen zien. Viel een beetje tegen.

Op Schiphol hebben we niet goed opgelet en daardoor is onze bagage niet doorgelabeld naar NZ. We zijn daarom hier door de douane gegaan om onze bagage op te halen. Dat betekent dat we nu officieel in Maleisie zijn: een extra stempel in ons paspoort.
We zijn meteen ook even naar buiten geweest: erg warm !

We hebben inmiddels weer ingecheckt voor NZ, maar dat kon hier niet verder dan tot Auckland. Dus gaan we daar nog een keer bagage ophalen en opnieuw inchecken. Zo komen we de tijd tussen de vluchten wel door.

• 11 December 2009 - 09:45

Ad:

Hallo Marion en Petra,
    Wat een mazzel dat jullie dat gemerkt hebben van de bagage. Dat scheelt een hoop gedoe.
    AD

• 11 December 2009 - 10:06

Minke:

Nou wat leuk!! Foto's maken onderweg wordt door ons vaak vergeten, omdat je dan druk bent met van.. naar.. te komen. Goede reis verder!
    Minke

• 11 December 2009 - 15:36

Jeane En Leo:

Jullie hebben zo wel wat te vertellen over de heenreis. Saai is anders. En een leuk tijdverdrijf!!!. Als alles er maar is.
    Veel reisplezier nog.

• 12 December 2009 - 00:20

Renske:

bij jullie warm, hier een beetje koud. vrijdagnacht 1 uur ;-) is toch wel heel leuk hoor om te zien waar jullie uithangen ( al is 't nu nog een vliegveld).

Petra en Marion in Nieuw Zeeland 3 jaar geleden hebben we 3 maanden door Nieuw Zeeland gefietst. Wat was dat heerlijk. Dit jaar gaan we voor 1 maand terug. Zonder fiets, deze keer. Per auto gaan we naar delen van het land, waar we vorige keer niet zijn geweest. Maar we zullen ook op bekende plaatsen terugkomen.

Actief sinds 29 Okt. 2006
Totaal aantal bezoekers 19394