We gaan weer ! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van petramarion - WaarBenJij.nu We gaan weer ! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van petramarion - WaarBenJij.nu

We gaan weer !

Door: Petra & Marion

Blijf op de hoogte en volg

22 November 2009 | Nederland, Utrecht

Op 10 december a.s. stappen we in het vliegtuig voor onze 2e reis naar Nieuw Zeeland.
De fietsen laten we deze keer thuis. We willen o.a. naar het uiterste zuiden van het Zuidereiland en het uiterste noorden van het Noordereiland. Per fiets kost dat te veel tijd, want we hebben "maar" een maand. Daarom huren we deze keer een auto.

We kijken er erg naar uit en vinden het leuk om iedereen (weer) via deze website op de hoogte te houden. Reizen jullie weer mee ?

  • 22 November 2009 - 21:15

    Wouter Goedkoop:

    ben heel benieuwd naar jullie nieuwe bevindingen omdat Nieuw Zeeland ook op mijn 'te bezoeken' lijstje staat! Alvast veel plezier gewenst, Groet,

    Wouter (en Claar)

  • 22 November 2009 - 21:48

    Jacq & Jan (Wales):

    Good on you! Heel veel plezier;. We sluiten ons aan bij Wouter: NZ staat ook op onze wenslijst.

  • 23 November 2009 - 07:23

    Ad:

    Veel plezier en geniet er van. Ik ben weer benieuwd naar jullie verhalen en foto's.
    AD

  • 23 November 2009 - 08:10

    Minke:

    Wat leuk! We gaan jullie zeker weer volgen!
    Mijn broer en schoonzus zijn gisteren vertrokken voor 3 maanden verblijf daar, we zijn nu dubbel betrokken.
    Veel plezier, Bert en Minke

  • 23 November 2009 - 08:46

    Rien Van Dam-Baggen:

    Ha Petra en Marion,

    Wij reizen weer graag mee, eigenlijk nog liever dan vorige keer want nu zijn we er zelf ook geweest (vorig jaar om deze tijd zaten wij daar) en weten we waar jullie het over hebben. Cape Reinga hebben wij ook bezocht, maar zuidelijker dan de lijn Te Anau en Dunedin zijn wij niet geweest (nou ja we reden via Gore en Clinton, ietsje zuidelijker dus).
    Ik kijk uit naar jullie verslagen en foto's.
    veel plezier,
    groetjes van Cor en mij,
    Rien


  • 23 November 2009 - 10:53

    Henk En Ineke:

    Hele fijne reis toegewenst en gezond weer terug. Fijn dat we op deze manier jullie kunnen volgen.

  • 23 November 2009 - 14:52

    Pauline:

    Hoi Marion en Petra,
    Wat super dat jullie weer gaan! Lekker genieten zou ik zeggen. Ik heb even uitgerekend dat het drie jaar geleden is, dus dat lijkt me geen slechte gemiddelde meldingsfrequentie.
    Ik ga jullie volgen.
    Groetjes Pauline

  • 24 November 2009 - 16:05

    Jeane En Leo:

    We gaan weer mee genieten met jullie.

  • 24 November 2009 - 20:06

    Antonie Reichling:

    Wow,
    weer naar het land van mijn favoriete epos ;-) En waar een van mijn neven zijn opleiding tot skileraar heeft gehad. Wel afzien, zo'n 'vluggertje', maar ja, beter dan een weekje Landal, nietwaar? Geniet ervan en ik ga jullie volgen!
    Groet,
    Antonie

  • 26 November 2009 - 18:05

    Jille:

    Heel veel plezier!
    Ik ga met plezier weer jullie reisverslagen lezen!

  • 26 November 2009 - 19:58

    Jans De Heij:

    hallo Marion en Petra, ik zal in Curacoa een kaarsje opsteken en daarbij wensen dat jullie een onwijze fijne reis zullen hebben. Geniet van elkaar. Ik zal op jullie schouders mee reizen.
    Liefs Jans

  • 07 December 2009 - 13:39

    Jose Van Lieshout:

    Een hele goede reis gewenst, dames.
    Ik zal jullie 'volgen'.

    Groeten Jose

  • 08 December 2009 - 20:52

    Annemiek Julicher:

    hoi Petra en Marion, ik ben heel benieuwd of het lukt om elkaar in Nieuw Zeeland te ontmoeten, tot ziens

  • 09 December 2009 - 12:22

    Mirjam Borst:

    Ha Marion en Petra,

    Ik wens jullie een hele fijne, plezierige reis.
    Genietse! Tot ziens in het nieuwe jaar.

    Met groet,
    Mirjam

  • 09 December 2009 - 15:14

    Ton Nas:

    Hé Petra (& Marion),
    Een hele fijne reis toegewenst. Reken erop dat ik jaloers ben.

    Groetjes,
    Ton Nas

  • 09 December 2009 - 18:36

    Elly:

    Lieve Petra en Marion,
    Ik wens jullie allereerst een goede reis en ontzettend veel plezier! Vergeet ons helemaal maar vergeet niet de site bij te houden want daar wil ik de verhalen graag lezen.
    Hele dikke knuffel en doe voorzichtig!
    Elly én Maarten

  • 09 December 2009 - 20:52

    Pat En Maarten:

    Hardstikke leuk! We gaan jullie heel goed volgen, mede vanwege onze eigen reisplannen.
    Veel plezier!
    Groeten van Pat en Maarten

  • 10 December 2009 - 08:01

    Yvonne:

    hallo petra en marion,

    geniet ervan!
    veel plezier en fijne feestdagen aan de andere kant van de wereld.

    yvonne van wijk

  • 10 December 2009 - 14:03

    Tante Phil:

    Lieve Marion en Petra
    Hopelijk hebben jullie een goede reis gehad. Wat fijn dat jullie met de Kerstdagen in Christchurch zijn.Ik vind dat een geweldig idee.Heel veel liefs, groeten

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Petra en Marion in Nieuw Zeeland 3 jaar geleden hebben we 3 maanden door Nieuw Zeeland gefietst. Wat was dat heerlijk. Dit jaar gaan we voor 1 maand terug. Zonder fiets, deze keer. Per auto gaan we naar delen van het land, waar we vorige keer niet zijn geweest. Maar we zullen ook op bekende plaatsen terugkomen.

Actief sinds 29 Okt. 2006
Verslag gelezen: 211
Totaal aantal bezoekers 19371

Voorgaande reizen:

10 December 2009 - 10 Januari 2010

Opnieuw naar Nieuw Zeeland

21 December 2006 - 21 Maart 2007

Fietsen in Nieuw Zeeland

Landen bezocht: